Behov:
Ideer, der har behov for at finde sin vej ud til modtageren/forbrugeren. Hjælp til at konkretisere ideerne og hvordan det visuelt kunne se ud.
Min mission:
Få virksomheder og organisationer til at komme ud af vanens tankegang via brainstormings sessioner, som tager udgangspunkt i Teori U. Ofte er det kun “klicher”, der får lov til at komme frem. I brainstorming sessionen er det derfor vigtigt at høre alle deltagere og holde fordomme og kritik udenfor døren.
Den skabende proces
I mine modtagne brief på opgaver, bruger jeg selv brainstorming metoden, for at åbne mine egne horisonter. Det handler om at komme “klicherne” til livs, for at komme i den kreative nyskabende proces.
Jeg er overbevist om, at alle kan få deres kreative tanker ud i den rette kontekst. Medarbejderen og forbrugeren er guld værd, de bruger og ser jeres produkter/services hver dag.
Hvad kan brainstorming bruges til?
Involvering via brainstorm sessioner vil skabe ansvarsfølelse og større troværdighed, fordi virkeligheden kommer på bordet. Hvilket er til stor fordel for virksomheders produkter/services.
Helt konkret, hvad får vi ud af det?
Påvirkning udefra i en virksomhed eller organisation kan rykke vanens tankegang. I har viden og erfaringen med markedsførings tiltag i forhold til jeres produkt. 
Jeg vil via brainstormings sessioner åbne muligheden for nye vinkler og konkretisere ideerne – få dem frem i lyset, hvor der kan handles, så det bliver til jeres fordel.
Udbytte for virksomheden/organisationen og deltagerne
Deltagerne vil opleve at 2+2 = 5. Brainstormings sessionen har givet flere -og anderledes ideer end man fra første udgangspunkt ville have fundet på. Det åbner muligheder for at finde en vej ind i fremtiden, fremfor at vi bliver ved med “downloade”, det vi allerede ved. Det handler om at prøve af og sammensætte det vi allerede ved på ny. Det handler om at komme ud af vanetænkningen.
Deltagerne vil få en oplevelse af at komme i den skabende process, hvor det lykkes.
Back to Top